© by Unique Hair Stockholm | Franzéngatan 48 | 08-29 24 41 | hej@uniquehair.se

AGENDO - VÅRT BOKNINGSSYTEM ONLINE

Vi på Unique Hair vill framhäva vårt fantastiska bokningssytem, appen Agendo. Oftast har vi fullt upp på salongen och det är ibland svårt att hinna med alla samtal och då är denna tjänst helt enkelt perfekt!

Gå in på appen och registrera ert namn, telefonnummer samt mail och välj sedan den behandling som ni vill ha. Där ser ni hela vårt utbud och alla tillgängliga tider.

Vill ni boka tid hos någon särskild person utav oss så välj först den tjänst du önskar och välj sedan vem utav oss i listan. Då ser ni alla dennes tillgängliga tider.

Glöm inte att läsa igenom flikarna "TERMS & CONDITIONS" där all viktig information ges innan bokad behandling.

Vi önskar att så många som möjligt laddar ner denna app och bokar via detta system för enklaste och snabbaste servicen.

När bokad tid är slutförd så ligger er bokade tid i appen AGENDO under rätt datum. Via appen kan ni även själv boka av/ boka om eller ändra er behandling själv. Allt för att göra det så enkelt som möjligt för er fantastiska kunder.

Om ni mot förmodan inte har möjlighet att ladda ned vår grymma app så kan ni även skicka direkt meddelande till alla våra Instagram konton, mejla oss på "hej@uniquehair.se" eller ringa på 08-292441.

Om vi inte kan svara i telefon så lämna alltid ett meddelande med Namn och vad ärendet gäller eller vem utav oss som ni söker. Då ringer vi upp så fort det finns möjlighet. 

AVBOKNINGSREGLER OCH SJUKDOM

Avbokning sker senast 24 timmar innan avtalat besök, skulle avbokning ske efter 24 timmar debiteras besöket till 100%.

 

Självklart kan ingen rå för att man blir sjuk, det är sånt som händer oss alla, därför vill vi gärna understryka varför vi tar betalt för ALLA uteblivna besök, oavsett anledning.

 

Vi som arbetar förbinder oss till att inte ge er tid till någon annan och ni förbinder er genom våra avtalsvillkor att dyka upp i tid. Vi avsätter en tid för just er. En tid som någon annan kund hade kunnat boka istället. Detta innebär att om vi inte debiterar det uteblivna besöket får vi själva stå för kostnaden vilket skulle göra det ohållbart för oss i längden. 

 

Vi är så glada för alla våra härliga kunder och vi tar våra bokade tider med er på största allvar. 

Vi gör alltid vårt yttersta för att kunna tillgodose våra kunders behov, vi ber er därför att också visa respekt mot oss och vår tid, oavsett anledning att inte ha möjlighet att kunna dyka upp till den avtalade bokningen.

KOM I TID

Se till att alltid komma i tid till er bokning så vi kan planera besöket och ligga i fas med andra kunder som kommer. Självklart kan det hända saker på vägen så vänligen meddela oss om ni vet att ni blir några minuter sena. Är ni mer än 10 minuter sena förbehåller vi oss rätten att kancellera den bokade tiden och den ses som utebliven. Om tiden missas debiteras det uteblivna besöket även där till 100%.